兴星

Discoloration - Dawn Golden

you took my hand
你拉着我的手

and brought me down in the morning
清晨就叫我下了楼

and i was sitting
我就那么坐着

waiting for the telephone to swallow me whole. 
等电话声将我淹没

 

i saw your face reflected on the resonant screen
我看着从频率图上反射出的你的脸色

and i watched your mouth moving like a tired machine
你的嘴像个无力的机器一样蠕动

trying to plead with me
努力的祈求我

trying to swallow me whole. 
试图将我并吞

 

it's been a while
这状态持续很久了

since I've been gone and away
像是从我离开你之后

and i watched your eyes reflect me in a terrible way
我就见到你眼里黯淡无光

as you cast your gaze to the flickering hall. 
当你在这闪烁的大厅里凝视着

and you knelt beside me and
你跪在我跟前

you started to pray
开始祷告

and the whites of your eyes blackened
你的眼白逐渐变黑

with a hardened decay
像极了某种硬化式的衰退

and you talked to me in a broken voice
连你说话的声音都变得破碎不堪

in your open mouth
在你无力张开的口中

silence me in the coursing
追逐中你让我沉默

blood in my eyes
我眼中带泪

dress me in your clothes
你却恨不得把我做成衣服穿起来

and swallow me whole
再一口把我吃掉

 

in your open mouth
在你无力张开的口中

silence me in the coursing
追逐中你让我沉默

blood in my eyes
我眼中带泪

dress me in your clothes
你却恨不得把我做成衣服穿起来

and swallow me whole
再一口把我吃掉

in your open mouth
在你无力张开的口中

silence me in the coursing
追逐中你让我沉默

blood in my eyes
我眼中带泪

dress me in your clothes
你却恨不得把我做成衣服穿起来

and swallow me whole
再一口把我吃掉

 

in your open mouth
在你无力张开的口中

silence me in the coursing
在你无力张开的口中

blood in my eyes
我眼中带泪

dress me in your clothes
你却恨不得把我做成衣服穿起来

and swallow me whole
再一口把我吃掉




Good night,My love

评论

热度(3)